Zamknij
REKLAMA

Orły Meblarstwa i franczyza sklepu meblowego

14:19, 28.08.2020 | materiały partnera

Oddanie swojego sklepu w ręce większej marki może wydawać się dobrym krokiem na przód w celu promocji sklepu meblowego. Nie musimy się wówczas martwić o jego reklamę i sposób prowadzenia. Istnieje ogromna szansa, że nauczymy się zarządzać firmą na jeszcze wyższym poziomie, szczególnie jeśli tych umiejętności zawsze nam gdzieś brakowało. Jednak czy franczyza sklepu z meblami w Szczecinie to jedyny promocyjny zabieg, którego można dokonać?

Zalety opieki dużej marki

Wśród największych pozytywów franczyzy podaje się nabycie tzw. know-how firmy-matki. Dowiadujemy się jak sprawnie prowadzić biznes, jakie są najchętniej kupowane zestawy mebli w Krakowie, a jakie w Olsztynie. Otrzymamy narzędzia do zatrudniania pracowników, informowania klientów o najnowszych promocjach, organizowaniu imprez reklamowych itd. Franczyzodawca pomoże nam również w aranżacji wystawy sklepu oraz samego urządzenia lokalu. Wszystko zyska świeżość, przez której poszczególne etapy zostaniemy poprowadzeni krok po kroku.

Franczyza sklepu meblowego – wady

Osoby, które budowały własny biznes po to, by nie pracować na etacie, mogą poczuć się zawiedzione. Znowu zostajemy włożeni w ramy pracy dla szefa. Nasze pole decyzyjności zostaje skutecznie zmniejszone do minimum. O wiele aspektów naszej działalności będziemy musieli zapytać franczyzodawcę i nie jest pewne, że zawsze uzyskamy przychylną dla nas odpowiedź. Przedsiębiorcy mogą więc czuć się ograniczeni przez giganta. Za wszystko muszą jeszcze zapłacić: opłata wpisowa oraz rodzaj miesięcznej opłaty (stała kwota lub procent od zysków - w zależności od sieci).

Darmowy plebiscyt branżowy

Zanim spróbujesz swoich sił we współpracy z dużą marką, sprawdź jak oceniają Cię klienci. Weź udział w darmowym plebiscycie Orły Meblarstwa, który do wyłonienia laureatów wykorzystuje oceny z portali typu Google Maps, Zumi, Facebook czy Ceneo. Podczas konkursu program komputerowy gromadzi wszystkie dane, a później oblicza z nich średnią ważoną. Te salony meblowe, którym uda się uzyskać nie mniej niż 8 punktów na 10 dostają tytuł Orła Meblarstwa. Wiąże się to z umieszczeniem danych sklepu na stronie organizatora, co samo w sobie jest reklamą i wpływa korzystnie na wyszukiwanie firmy w Google. Wyróżnieni przedsiębiorcy mogą również nabyć materiały marketingowe, które pomogą przekonać niedowiarków, że to z ich usług będą zadowoleni.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop